Anmälan öppen till clinicen!

Hästkliniken i Norrköping presenterar

Bra ridning för en friskare häst med Patrik Kittel och Maria Gretzer

När: Kl 15.00- ca kl 18 den 25 september

Var: Vikbolandets Ryttarförenings anläggning. Nedan finns vägbeskrivning och GPS koordinater.

Information: Patrik och Maria kommer rida själva och förklara sin filosofi och sina tankar kring arbetet med hästarna samt tillsammans titta på några ekipage. Vi kommer ta en paus med fika och macka. Som alltid på Hästklinikens olika kunskapsevenemang kommer det finnas gott om utrymme att ställa frågor.

Anmälan och avgift: Sista anmälningsdag är 10 september. Du anmäler dig via mail på event@hastkliniken.se. Ange namn på dig själv samt övriga du vill anmäla. Vi vill också ha en mailadress samt telenummer där vi kan nå dig. Du kommer sedan få ett bekräftelsemail inom ett dygn. I detta får du också ett anmälningsnummer. Ange detta anmälningsnummer samt ditt namn när du betalar in avgiften på Hästklinikens bg 5475-3454. Avgiften är subventionerad av Hästkliniken för att alla ska känna att det finns möjlighet att delta. Avgiften är 150 kr för Hästklinikens kunder och den är 200 kr för övriga. I detta ingår fika med macka. Vi kan inte ta emot fler än 250 deltagare så först till kvarn gäller.

Frågor: Har du frågor kan du vända dig till event@hastkliniken.se alt ringa 0705-38 29 95.

Vägbeskrivning: Åk mot flygplatsen i Norrköping så kommer du in på väg 209 mot Arkösund. Efter ca 10 km tar du till höger mot Konungsund och vid T-korsning i Kuddby tar du till vänster och kör mot Östra Husby. Snart kommer en grusväg upp till vänster vid en liten trädallé. Uppe på höjden ligger anläggningen. Det är skyltat från v 209.

Koordinatvisning

RT90: