Kunskapskväll 25/4 kl 18.20

Nu är det dags för ännu en Kunskapskväll med Hästkliniken i Norrköping. Denna gång kör vi på en traditionell föreläsningskväll med fika på Norrköping Konferens, Pro Nova, inne i city.

I fokus är foderrelaterade sjukdomar och problem hos häst. Kl 18.20 drar vi igång och beräknar avsluta kvällen ca kl 21.15. För att hålla er uppdaterade, besök gärna vår hemsida, www.hastkliniken.se. Föreläser gör Eva Dahlström, oberoende foderrådgivare, samt Anita Ekmann, veterinär på Hästkliniken i Norrköping. Eva har arbetat med foderfrågor sedan 30 år tillbaka och är inte bunden till någon foderleverantör.

Ladda gärna upp med frågor då vi avlutar med frågestund som vi brukar, då är alla klinikens veterinärer samlade samt Eva Dahlström.

Anmälan sker till event@hastkliniken.se, senast kl 22.00 den 22/4. Ange namn och mailadress till dig som anmäler, samt namn på deltagare du anmäler utöver dig själv. Du får en bekräftelse på din anmälan inom 24 timmar. Antalet deltagare är begränsat till 160 st så först till kvarn gäller.

Frågor? Maila event@hastkliniken.se eller ring 0705-38 29 95.

Plats: Norrköping Konferens, St Persgatan 19 (ProNova-huset).

Kunskapskvällen är kostnadsfri och vi bjuder på fika och smörgås.