Praktisk Kunskapskväll

Den 29/3 kl 18.30 har vi en praktisk Kunskapskväll på Storgården Marby (i ridhuset vid kliniken). Ämnet är akutsjukvård såsom exempelvis bandagering. Sluttiden är inte helt spikad, håll utkik här. Som vanligt på våra Kunskapskvällar så bjuds det på macka samt te/kaffe.

I och med att kursen är praktisk är antalet platser väldigt begränsat. Efter enbart en publicering på Facebook så var kvällen praktiskt taget full men vi kan ta emot 4 personer till. Vill ni vara med så maila till event@hastkliniken.se. Först till kvarn gäller. Ni kommer få bekräftelse på om ni kommit med på kursen. Vi sätter gärna upp övriga på väntelista om någon får förhinder.

Välkomna!

Ps. Den 25/4 har vi nästa teoretiska Kunskapkväll inne i Norrköping, denna gång om foder samt foderrelaterade sjukdomar. Boka in den kvällen redan nu.