Sponsring på NFK

Allt från elithästar och avelshästar till fritidshästar och ”skogsmullar” återfinns bland våra kunder. Vi tycker alla är lika viktiga! Många av våra kunder är sådana som har häst för att träna, tävla och ha kul med sin kompis på lokal och regional nivå. Därför vill vi gärna hjälpa de ridklubbar i distriktet som kämpar med att anordna bra tävlingar för dessa ryttare och hästar, ofta med ideella krafter. Av den anledningen ser ni ofta klasser sponsrade av Hästkliniken i Norrköping ute på tävlingar i Östergötland. Vi tackar för samarbetet med NFK senast! Har ni idéer om vad ni skulle önska för priser från kliniken, nu är det bland annat fria vaccinationer, så kan ni maila event@hastkliniken.se med era önskemål så ska vi se vad vi kan göra!